Politica de Retur

.laminat-parchet.ro ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare

Exercitarea dreptului de retragere

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

 

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara  cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

In situatia in care consumatorul a ales alta modalitate de livrare a produselor decat cea standard oferita de .laminat-parchet.ro suma rambursata este egala cu pretul platit de consumator mai putin costurile suplimentare.

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

a) catre persoane juridice – prin banca;

b) catre persoane fizice:
–  prin banca – pentru sumele platite in numerar, in magazin indiferent de suma;
–  prin banca – indiferent de metoda de plata – pentru sume mai mici 300 lei ;
– prin banca  – pentru sumele platite cu O.P. sau card – pentru sumele mai mari 300 lei.
–  prin banca – conform solicitarii clientului – pentru plati ramburs.

Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Pot fi returnate produse care:

nu depasesc termenul de 30 de zile de la data primirii;

corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

nu au fost executate dupa specificatiile consumatorului (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: produsele executate pe dimensiuni diferite cerute de catre beneficiar);

nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;

sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

nu prezinta urme vizibile de uzura;

produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost    achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);

sunt insotite de accesoriile apartinand produsului.

Produsele returnate sunt în stoc si din acelasi lot.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Nu se pot accepta catre retur resturi de materiale ramase dintr-o comanda (Ex: rest de parchet, rest de plinta, rest de accesorii, cleme, etc.). Acestea se accepta ca retur doar daca toata comanda este trimisa inapoi si respecta cerintele de mai sus.

Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta  (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea diminuarii timpului de inlocuire a produsului.

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. .laminat-parchet.ro va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile .laminat-parchet.ro.

Conditii ce stau la baza refuzarii returului

In cazul in care s-a incheiat un contract intre .laminat-parchet.ro si clientul care doreste sa returneze marfa in care se mentioneaza explicit acest lucru;

In cazul produselor efectuate pe comanda si care nu sunt in stoc la momentul comenzii.

Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail office@zgs.ro.ro sau puteti apela Serviciul Suport clienti .laminat-parchet.ro la numarul unic de contact: 0722458121

error: Content is protected !!